وبینار آموزشی آنلاین ارتباط با مشتری CRM

عنوان : وبینار آموزشی آنلاین سر فصل ها : - مروری بر اهمیت مشتری مداری - انواع مشتری ها - مدل های ارتباط با مشتری - مدیریت رفتار و خدمت به مشتری - مجذوب و مشعوف سازی مشتری

وبینار آموزشی آنلاین " مدیریت ارتباط با مشتری "

مدرس : آقای مهندس سجاد جوانمرد 

- مشاور و سر ممیز سیستم های مدیریت

- مشاور کسب و کار

- عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران

- مدیر عامل گروه مهندسین مشاور بهسان کیفیت آسیا

مخاطبین : مدیران و صاحبان کسب و کار ها ، مدیران و واحد های تولیدی و خدمات ، علاقه مندان 

ثبت نام در دوره

نام:
نام خانوادگی:
شماره تلفن:
همراه:
عنوان دوره:
توضیحات: