اولین وبینار تخصصی " مدیریت رفتار و خدمت به مشتری "توسط شرکت بهسان کیفیت آسیا

1395/08/10 2823

برگزاری وبینار تخصصی " مدیریت رفتار و خدمت به مشتری با رویکرد CRM " توسط شرکت بهسان کیفیت آسیا در ارومیه

اولین وبینار تخصصی " مدیریت رفتار و خدمت به مشتری با رویکرد CRM " با همکاری گروه مهندسین مشاور بهسان کیفیت آسیا و شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی برگزار گردید. در ابتدای سمینار آقای مهندس جوانمرد به ضرورت و اهمیت مشتری در عصر کنونی پرداخته و توضیحاتی در خصوص مدیریت رفتار و خدمت به مشتری به شرکت کنندگان ارائه نمودند در ادامه این سمینار تخصصی که برای جامعه هدف ویژه تعیین گردیده بود مدل تحلیلی کانو برای سنجش میزان رضایت مشتری توسط آقای مهندس جوانمرد ارائه گردید و پس از استراحت و پذیرایی آقای مهندس حسین زاده مشاور ارشد سیستم های مدیریت به بیان جهت گیری ارائه خدمات باکیفیت به مشتری تاکید کردند.در پایان سخنرانان این سمینار به سوالات شرکت کنندگان پاسخ دادند ، همچنین این سمینار به طور آنلاین در شبکه مجازی آموزش های شرکت شهرک های صنعتی کشور پخش گردید که بیش از 400 نفر مخاطب به طور همزمان در کشور از این سمینار بهره مند گردیدند.



موضوعات مرتبط